zondag 6 november 2016

Lawine

Na maanden de tv vrijwel alleen voor het Achtuurjournaal aan te hebben gezet is er nu een lawine aan, voor mij, leuke tv programma's die ik graag wil zien. Van maandag t/m vrijdag kijk ik tijdens het avondeten graag naar 'De Wereld Draait Door', gevolgd door het al eerder genoemde Journaal. Maandag is er 'Dokter Tinus', woensdag 'Ali B Op Volle Toeren', donderdag 'La Famiglia', maar die is vanaf vandaag naar zondag verhuisd. Vrijdag 'Cold Feet', zaterdag 'Als De Dijken Breken', 'De Kwis', 'Verborgen Verleden' en 'Andere Tijden' en zondag 'De Reünie' en 'A'dam - E.V.A.'

Ik kan na het journaal één, of als ik niks anders te doen heb, hooguit twee programma's aan, dan ben ik het tv kijken alweer beu. Ik neem met verbazing kennis van mensen die de hele avond tv kunnen kijken. Of verbazingwekkender nog zij die bij het opstaan de tv al aanzetten en die vervolgens de hele dag aan laten. De horror! Ik zou echt gek worden. Ik heb overdag überhaupt nooit de tv aan, maar dat is denk ik een generatiedingetje omdat ik nog van de tijd ben dat er nog maar twee tv-netten waren en er alleen op woensdagmiddag en zaterdagmiddag kindertelevisie was. De mensen die nu opgroeien weten niet beter meer, al heb ik begrepen dat de jeugd vrijwel geen tv meer kijkt, maar alles via de computer tot zich nemen of zoiets. Nou ja, ieder z'n ding. Voorlopig heb ik voor mijn doen heel wat te beleven op tv-gebied.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten