maandag 7 november 2016

Polyamorie en vinyl

Afgelopen zaterdag was het weer tijd voor de radio, ik mocht wederom mijn column voorlezen in het programma "Uit De Kast" van Radio Capelle. Één van de onderwerpen in het programma was polyamorie, en daar gaat de column dan ook over. Ik ben deze keer wat tevredener dan de vorige keer over mijn eigen verrichtingen, maar ik blijf de vinger aan de pols houden. Mooi was het dat Sofie, die de techniek deed, deze keer een heel subtiel muziekje onder mijn voordracht had gezet, dat gaf het meteen net even wat extra's mee. Sjoerd die de techniek afwisselt met Sofie gaat dat in het vervolg ook doen. We leren terwijl we werken, zo is er ook een webcam aan terwijl de uitzending wordt gemaakt, zodat de luisteraars via de website kunnen meekijken wat er allemaal aan het gebeuren is. Geweldig was ook het nieuws dat vanaf nu de uitzending 's avonds om 18.00 uur wordt uitgezonden op Radio Zuidplas.

Je kunt de uitzending terug luisteren op www.radiocapelle.nl/programma/uitdekast/ en dan onder het kopje 'uitzending gemist' klikken onder 5 november. Wil je alleen mijn column horen, kun je in het playertje scrollen naar -20.26. Ook is de column te lezen op de website van RTV Oost's: "De Roze Golf"Keuzes

Sprekend over RTV Oost daar was ik gisteren ook te horen in het programma van "De Roze Golf". Zij hadden afgelopen week 'De week van het vinyl', en daarvoor is afgelopen maandag Jan Erik met z'n opnameapparatuur bij me thuis geweest voor een interview en muziek. Hij is deze week gaan monteren en het resultaat was gisteren te horen in het programma. Hier kun je het terug horen. Het playertje staat op scherp en begint meteen bij de uitzending.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten