dinsdag 28 augustus 2018

Rock concert

Faceboekvriendin Bo was op vakantie in Engeland, en tussen de foto's die ze op Facebook plaatste, was een foto van een keitje met daarop allemaal kleine gekleurde keitjes onder een bordje waarop stond: 'Rock concert'. Ik was er meteen weg van. Mensen die mij kennen weten dat ik gek ben op kleuren. Het leven is al vaak zwart-wit genoeg met heel veel grijs ertussen, dat ik me graag met kleuren omring. 

Pas later toen ik de foto nog een keer voorbij zag komen, vroeg ik onder het motto 'durf te vragen' of ze zo'n beeldje voor me wilde kopen. Ze antwoordde dat als ze nog naar het dorpje terugging waar ze het had gezien dat zeker zou doen. Toen ze weer thuis was kreeg ik bericht van Bo dat ze een verrassing had: het beeldje met de keitjes! Het zou even duren eer ze het kon opsturen, maar ik ben een geduldig mens. Dat geduld werd gisteren beloond met een pakketje wat werd bezorgd gericht aan de 'weledele heer'. In het zeer goed verpakte doosje zat het beeldje met de gekleurde keitjes.

Ik ben er ontzettend blij mee en word er gewoon vrolijk van als ik het zie. Ik kan me niet voorstellen hoe ik ooit zonder heb gekund. Ik heb het een heel mooi plaatsje geven op het glazen plankje aan de muur.

Lieve Bo, heel erg bedankt. Je hebt mijn dag letterlijk en figuurlijk gekleurd!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten