woensdag 31 oktober 2018

Verwarrender kunnen we het niet maken

Tijd om de huur over te maken. De huur is eigenlijk de enige vaste last die ik niet automatisch laat plaatsvinden, iets met gedoe in het verleden met de woningstichting, maar evenzogoed ook mijn recht op de keuze dat niet te willen. Dus ik gisteren via 'Mijn ING' dat doen wat ik al jaren doe en dan plotseling deze mededeling die op popt:

Dan krijg ik vrees. Vooral dat uitroepteken in een oranje gevarendriehoekje doet het 'm. Wat de neuk? Heel secuur het rekeningnummer bekeken, de officiƫle naam gebruikt die op de rekening staat, maar niks hoor, steeds deze verontrustende mededeling.

Dan maar even de chat aangegaan met een medewerker, die het heel goed vond dat ik hen hiervan op de hoogte stelde, zo zei hij. Hij vroeg vervolgens of de woningstichting in mijn adresboek van ING stond. Euh, ja al jaren. Nou, dan kon het wel eens zo zijn dat niet de exact juiste benaming daarin stond. Nee, dat klopte, maar dat ging tot vorige maand goed, maar ook nu met de precieze benaming kwam dit pop-upje. Het antwoord daarop was even simpel als verrassend, gewoon op volgende klikken dan kunt u de betaling doen, hoor. Dus ik moest deze verontrustende mededeling negeren, met gevarendriehoekje en al, alsof het er niet stond en nooit gestaan heeft. Wow, gewoon wow, ik heb het gedaan, op zijn aanraden en in de hoop dat het goed gaat. Mocht ik binnenkort uit huis worden gezet omdat ik de huur niet betaald zou hebben: Dat is dan niet waar!!!! Sander van ING zei dat het goed was zo!!! Gevarendriehoekjes die op-poppen maar geen gevaar aankondigen, it's the world gone mad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten