donderdag 24 oktober 2019

Flexibele zuigmond

Ik heb een flexibele zuigmond. De verloofdes uit het verleden met wie ik ooit een gezamenlijk huishouden heb gerund toen ik nog in de relatieleeftijd zat, zullen unaniem roepen: 'Daar heb ik anders niks van gemerkt!' En dan hebben ze gelijk, ik heb die flexibele zuigmond nog niet zo lang. Ik heb decennialang zonder gedaan en gekund, maar bij de aanschaf van een nieuwe stofzuiger zat ie er als één van de hulpstukken bij.

In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik ermee moest, de parketborstel en het kussenmondstuk gebruikte ik al vanaf dag één voor het laminaat, bank en stoelen maar die flexibele zuigmond, ik vond het maar een gek ding. Tot onlangs. Nu min of meer noodgedwongen de grote najaarsschoonmaak een feit is merkte ik dat mijn old school radiatorborstel maar ten dele reinigt, en dacht ik opeens aan die flexibele zuigmond. Nou, wat een gemak zeg! Wat ben ik al die jaren toch aan het aanmodderen geweest. Nooit is het achter en tussen mijn radiatoren schoner geweest dan nu. Dus ik geef het u bij deze mee: geen huishouden is compleet zonder een flexibele zuigmond.

Flexibele zuigmond. 

Old school radiatorborstel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten