donderdag 21 januari 2016

Djoeglung

Hoewel Coolblue de service heeft voor 23.59 uur besteld de andere dag in huis, kon ik daar, vanwege mijn eigen agenda, geen gebruik van maken, dus eerst gisteren is mijn wasmachine geleverd. De bezorgdienst DynaLogic droeg daar zorg voor. De avond voor de dag van levering kreeg ik al een mail dat mijn wasmachine klaar stond voor transport, de andere morgen kon ik zien hoe laat ze er zouden zijn en middels 'track & trace' kon ik gedurende de dag zien waar ze zich bevonden. Een half uur voor ze aan de deur belden kwam er een sms dat ze er aan kwamen. Twee vriendelijke bezorgers namen mijn oude machine mee en brachten de nieuwe naar de badkamer en sloten hem aan, alleen mochten zij hem niet op de trekschakelaar aansluiten. Dat wist ik, ik lees de kleine lettertjes.

Ik was er dus op voorbereid en ik had een foto gemaakt van hoe de draadjes van de oude machine bevestigd waren, zodat ik de bruine, blauwe en aardedraad op de juiste plaats aansloot. Soms word ik bang van mijn eigen sublieme ideeën. Even proefdraaien, en vervolgens moest ik de kalibratiemodus uitvoeren. Het blijkt dat de machine zelf het gewicht van het wasgoed vaststelt, en om dat zo nauwkeurig mogelijk te doen werd geadviseerd om na plaatsing de kalibratiemodus uit te voeren.
Het is een heel vrolijke machine, allemaal lichtjes en als ie klaar is speelt ie een muziekje.

Mensen die me kennen weten dat deze machine als voor mij persoonlijk gemaakt is, want er zitten speciale programma's op voor babykleding en outdoorkleding, een mens kan niet zonder. Ik had na anderhalve week wel wat was te doen, dus direct na de aanbevolen handelingen kon ie aan het werk en hij had er zin in met knipperende lampjes, muziekje en al. Ik hoop dat ik van deze machine net zolang plezier mag hebben als zijn voorganger. Hij hoeft niet zo hard te werken in het huis van een BAer, slechts 2 wasjes per week.

Zo moesten de draadjes gemonteerd.
Aan het proefdraaien.


Outdoorkleding en babykleding...
...ik hou het wel bij dagelijkse was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten