vrijdag 4 januari 2019

Love, Simo...uh...Marc Marie

Kent u dat? Dat u ergens leest over een film of er zelfs een preview van ziet en denkt: 'Daar moet ik heen!' Maar door uitstelgedrag ontdekt u bij het volgende moment dat u er weer aan denkt dat de film al lang weer uit de bioscoop is verdwenen. Ik heb dat regelmatig, zodoende heb ik aardig wat films die ik ooit in de bioscoop wilde bekijken uiteindelijk gezien als ze op dvd uit waren gekomen. Het leven kent zo z'n tegenslagen.

Ik heb dat ook gehad met de film 'Love, Simon', ik had er over gelezen en ook een stukje ervan gezien en besloten die in de bioscoop te gaan bekijken, maar ik was te laat. Nu kreeg ik niet lang geleden van KPN bericht dat ze blij met me waren, dat op zich is al een welkom bericht in deze verwarrende tijden, en dat ik daarom een cadeautje van ze kreeg, ik mocht een film uitzoeken via het on demand systeem, voor niets! Ik wist meteen dat het de film 'Love, Simon' zou worden, maar ook nu kwam er steeds iets tussen, tot ik eens ging kijken en ontdekte dat je de film niet meteen hoefde te kijken maar 'm ook alvast kon bestellen en later kon gaan zien. Dat had ik gedaan. Gisteren had ik er zin in, ik had me geïnstalleerd met een snackje en een drankje, maar de film stond helemaal niet meer bij de gereserveerde films. Nu doe ik dat eigenlijk nooit, films on demand kijken, dus misschien stond ie ergens anders bij, ik heb het hele menu door gescrold, maar KPN blijkt een Indian giver, want het gegeven cadeautje hebben ze zonder te waarschuwen dat de film, naar ik aanneem, binnen een bepaalde tijd bekeken moest zijn, gewoon weer weggehaald! Dus nog geen 'Love, Simon' gezien!

Nou ja, er zijn nog genoeg programma's die ik heb opgenomen en nog moet zien, dus dacht ik om. Ik heb, als ik de commentaren moet geloven als enige, erg genoten van de oudejaarsconference van Marc Marie Huijbregts, omdat het een voorstelling was met een heel eigen karakter en ik zijn humor erg waardeer. Ik had nog een show van hem, 'Getekend', die een aantal maanden geleden was uitgezonden, staan. Ik had deze voorstelling al in het theater bezocht, maar omdat Marc Marie improviseert en interactief met het publiek bezig is, is het toch weer een andere voorstelling dan die ik live heb gezien, bovendien is het anders kijken in het theater dan op tv.

Uiteindelijk toch een leuke avond met verstrooiing doorgebracht, alleen moet ik nu nog steeds 'Love, Simon' gaan zien. Er zat ook nog een leuke bijvangst bij, tijdens het zoeken kwam ik er achter dat ik YouTube op mijn tv heb. Waarschijnlijk zit dat er al jaren op, maar ik wist dat niet.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten