zondag 11 december 2022

Happy vibes week 50


Toen een vlucht van Orlando naar Knoxville onlangs was gecanceld, probeerde Renee en haar dochter Alanah om een andere vlucht te boeken voor dezelfde avond. Dat lukte niet. Ze kwamen Carlos tegen die de andere dag om 10.00 in Knoxville moest zijn, hij had daar een afspraak met zijn dochter op een universiteit. Carlos en Renee bedachten samen dat ze een busje zouden kunnen huren, ze stelden hun idee voor aan een aantal andere reizigers. Renee draaide zich om naar de andere gestrande passagiers en zei: "We gaan nu naar beneden om een busje te huren, kom op mensen!". In totaal vijftien mensen gingen er voor.

Onder hen John en Adolf uit Mexico en Michelle die naar Knoxville moest voor een conventie waarbij ze een belangrijke spreker zou zijn. Ze huurden een busje waar vijftien mensen in konden en deze vreemden voor elkaar gingen de reis van zo'n 1050 kilometer die zo'n tien uur zou gaan duren met elkaar aan. 

"Het was geen rustige reis", vertelt Alanah, "Niemand heeft echt kunnen slapen, ik denk dat ik bij elkaar twintig minuten geslapen heb, maar ik kon me geen betere groep mensen bedenken om deze reis mee te maken. De hele ervaring heeft mijn vertrouwen in de mensheid weer wat hersteld". 

Uiteindelijk hebben alle vijftien passagiers hun afspraken in Knoxville kunnen nakomen. Daarnaast zijn er vriendschappen ontstaan. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten