maandag 20 maart 2017

"One Of A Kind"

Toen ik mijn muziek op random had staan hoorde ik opeens weer dat lieve mooie liedje van de betreurde countryzangeres Tammy Wynette voorbij komen: "One Of A Kind". Het komt van de gelijknamige LP uit 1977 en is ook op single uitgebracht en haalde een 6e plaats in de 'Hot Country Songs'- lijst in de Verenigde Staten. Ik had zin om er een hertaling van te maken:


Niet Zoveel

Kijk me aan, want misschien
is dit het laatste wat je van mij zult zien.
Je beseft het niet momenteel,
zoals ik zijn er niet zoveel.

Kijk niet terug,  je bent nu vrij, bovendien
is er niets meer om te zien.
Ik ben een herinnering sindsdien.
Maar onthoud het eventueel,
zoals ik zijn er niet zoveel.

Ik wens je liefde en nog veel meer,
dat je het geluk vindt deze keer.
En doen oude herinneringen je zeer,
wens ik je zonnig weer.

Dus ik drink dit glas op jou,
ga en vind iemand die alles betekent voor voor jou.
Maar op een nacht als hij in de armen ligt van jou,
kom ik in jouw gedachten incidenteel,
zoals ik zijn er niet zoveel.

Ik kom in jouw gedachten incidenteel.
Zoals ik zijn er niet zoveel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten