donderdag 17 mei 2018

Het nieuwe seizoen

Hoewel nog één voorstelling te gaan van dit seizoen, heb ik dinsdag al weer kaartjes besteld voor het theaterseizoen 2018/2019. Normaal zit ik, du moment dat de verkoop online gaat, met de handen boven het toetsenbord in de aanslag, maar dat ging deze keer anders omdat ik een andere afspraak had. Drie uur later kon ik pas gaan bestellen, en voor alle voorstellingen heb ik desondanks goede zitplaatsen kunnen bemachtigen.

Dat vind ik wel belangrijk, zeker omdat het vaak cabaret- of toneelvoorstellingen zijn. Dan vind ik het fijn om de gezichtsuitdrukkingen van de cabaretiers en acteurs te kunnen zien, dan voel ik me er meer bij betrokken. Gelukkig zijn de gekozen voorstellingen weer door het hele jaar verspreid, zodat er geen piek is, zoals een paar jaar geleden dat we in één week wel drie keer bij het theater zaten, dan ga je bij het meubilair horen, en is het speciale er ook een beetje af, hoewel een avondje theater voor mij nog steeds het allerleukste avondje uit is. Na de zomer is de eerste voorstelling op 20 oktober. Alle voorstellingen zijn weer in het Isala Theater.

Isala Theater. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten