dinsdag 4 september 2018

Repair

Gisteren voor de tweede keer bij de tandarts geweest, dat wil zeggen voor de tweede keer bij mijn nieuwe tandarts, gesitueerd aan de overkant van mijn straat. Een half jaar geleden hebben we kennis gemaakt en werd er geconstateerd dat mijn tandvlees geïrriteerd was. "Ik heb heb nergens last van" antwoordde ik. Maar de tandarts vertelde dat dat ook niet hoeft, zeker in het beginstadium niet.

Deze vaststelling was niet tegen dovemansoren gezegd, ik heb me verdiept in de wereld van de tandpasta's en ben sindsdien van het merk Oral-B wat ik al gebruikte, maar die naar mijn gevoel 812 verschillende tandpasta's heeft, de tandvlees & glazuur repair-variant gaan gebruiken, onder het mom baat het niet dan schaadt het niet.

Gisteren kwam de tandarts na de controle tot de slotsom dat het er 'prima uitzag' en dat het tandvlees zich helemaal had hersteld. Óf het door de tandpasta komt, óf dat het vanzelf ook wel goed was gekomen zullen we nooit weten, maar ik geef u deze bevinding mee ter leering ende vermaeck met de toevoeging dat ik deze tandpasta zal blijven gebruiken. En nee, ik word niet door Oral-B gesponsord.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten