woensdag 19 september 2018

Situatie

En toen was er ineens een situatie, gecreëerd door mij. De situatie was dat ik me had omgekleed op de sportschool om te gaan sporten, mijn spullen in het kluisje had gedeponeerd en deze met het hangslotje op slot had gedaan. Alleen zat het sleuteltje van dat hangslotje in mijn tas die in het kluisje stond.

In al die jaren dat ik sport en het slotje in gebruik heb is dat nog nooit gebeurd. Ik deelde het mee aan de balie en gelukkig was er een reguliere bezoeker die vlakbij woont en naar het scheen vroeger ooit timmerman was geweest, want zijn hulp werd ingeroepen en hij stemde ermee in om thuis spullen te halen om mijn kastje te openen op de harde manier; met een slijptol.

Met veel lawaai en veel vuur werd het slotje doorgezaagd en kon ik weer bij mijn spullen inclusief huissleutels. Gelukkig heb ik nog wel meer hangslotjes zodat vervanging rap is geregeld.  Een leermoment voor mij om vanaf nu altijd bewust te controleren of het sleuteltje aan het slotje zit alvorens ik 'm dichtklik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten