vrijdag 3 april 2015

Hoera! 4 jaar!

Sommige van mijn lezers hebben het in hun agenda staan, 3 april, de dag dat ik in 2011 met mijn blogjes begon. Zij weten dat ik jaarlijks op die datum het uiterlijk van het blogje aanpas onder het mom 'verandering van spijs doet eten', en geloof me dat is heel wat voor iemand die niet van veranderingen houdt. Eenvoudig en toch stijlvol is hoe ik mijn 5e blogjaar inga met rustgevend blauw en wit, althans dat is mijn beleving ervan.

Dit is mijn 1458e blogje, en ik zeg het ieder jaar weer op deze heugelijke dag, ik blijf het nog steeds leuk vinden, en ik ben heel erg blij en trots dat jullie, mijn vaste lezers, en ook zij die per toeval of door een zoekopdracht op mijn blog terecht komen het leuk vinden om te lezen. Sinds ik mijn blogje iedere dag op Facebook plaats is de lezerskring uitgebreid, en zo nu en dan als ik iets heb geschreven over een voorstelling waar ik ben geweest maak ik het soms middels een linkje op de desbetreffende site bekend dát er over geschreven is, en dan stijgt het lezersaantal van zo'n blogje vaak flink.

Ik heb daar ernstig over nagedacht óf ik dat wel zou moeten doen, omdat ik zelfpromotie altijd wat moeilijk vind, maar uit betrouwbare bron weet ik dat mensen die in het theater werken het erg leuk vinden om feedback te krijgen van de mensen voor wie ze het allemaal staan te doen, en mijn insteek is altijd positief dus is het nooit vervelend om te lezen. Negatieve recensies laat ik over aan mensen voor wie dat hun beroep is.

Aidan's world is dus alweer 4 jaar vandaag, ik hoop jullie mijn lieve lezers nog lang te mogen informeren, te laten nadenken, aha erlebnissen te schenken, een kijkje in mijn leven te gunnen en bovenal een glimlach op jullie gezicht te toveren omdat ik probeer alles niet zo serieus te nemen en wat ironie en relativering op zaken los te laten omdat dat voor mij in ieder geval dé manier is om zaken het hoofd te bieden.
Op naar het eerste lustrum!



2 opmerkingen:

  1. Hoeraaa gefeliciteerd! Al jaren trouwe lezeres van je blogs (bij jou terecht gekomen via een familielid met wie je goed bevriend bent :)) Ik ben heel blij te lezen dat je nog altijd met plezier blogt, want iedere ochtend na het opstaan is het vaste gewoonte geworden om eerst je blog te lezen alvorens ik aan de dagelijkse bezigheden begin. Tips van theater stukken heb ik familieleden mee verblijd en je levensepistel staat verreweg als favoriet bovenaan!

    Dank je wel voor al het leesplezier!
    xx
    Diaan

    BeantwoordenVerwijderen