donderdag 9 april 2015

Prijswinnaar

Niets kan me meer vreugde schenken dan blijde berichten van of over vrienden. Of het nou een maatschappelijke of een persoonlijke mijlpaal is, dat maakt niets uit, ik ben blij voor en met ze, voel de positiviteit en geniet van hun succes. Het behalen van een titel, een nieuwe liefde, een voltooide wedstrijd of zich terugvechten na een bijna fataal ongeluk, ik voel me er intens bij betrokken zelfs al zit ik heel ver weg.

En ver weg zit ik van Toronto, Canada waar vriend Gerry Lewis de 1e prijs heeft gewonnen van de Small Business Book Awards 2015 voor zijn boek "Shine". Wat ben ik blij en trots op hem,
Dit zegt hij er zelf over:

I am pleased to announce that SHINE has won first place in the Small Business Trends 7th Annual Book Awards! For the past 2 weeks voting has taken place, and the competition was stiff amongst the 240 nominees across 8 categories in two countries. The Gerry Lewis SHINE Team and I are thrilled to have won – and we could not have done it without your support! 

Op deze site kun je er alles over lezen: http://gerrylewis.com/index.html

Ik ken een niet nader te noemen grote Nederlandse organisatie die momenteel nogal in de problemen zit waar hij met zijn inzichten over communicatie op de werkvloer wonderen zou kunnen verrichten. Hoewel... dit is één van zijn, in mijn ogen briljante inzichten, en ik weet niet of wij met ons Nederlands calvinisme al zo ver zijn om ook op plezier te durven vertrouwen....

 Creating a sense of play is my secret weapon.
I never apologize for my reliance on funIt leads to the biggest ideas . It engages a team from day one. 
Energy
 goes upExcitement builds.

And, it helps the team connect the dots. 

Gerry's boek "Shine"

Samen met Gerry in Toronto in mei 2013.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten