maandag 5 september 2016

Fier

Zoals ik gisteren al meedeelde heeft "Roze Golf" van Radio Oost mijn column die ik zaterdag heb voorgelezen bij Radio Capelle in het programma "Uit De Kast" geplaatst op hun site. Dat wordt op de site van "Uit De Kast" ook nog gedaan, maar het is leuk dat er op deze manier een samenwerking tussen de twee programma's van de verschillende radiostations is ontstaan.

Omdat niet iedereen de uitzending kan terugluisteren, maar misschien toch dodelijk nieuwsgierig is wat ik daar nou allemaal gezegd heb is hier de link: Column: Labels. Het is leuk dat het liedje waar ik naar verwijs aan het eind van de column middels een quote, d.m.v. een linkje beluisterd en bekeken kan worden. Jan Erik Plettenburg heeft het erg mooi gedaan vind ik. Ik ben er zelfs een beetje fier op.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten