vrijdag 6 november 2015

Geveld

De symptomen herkende ik wel, maar ik hou erg van de methode Coué, het als een soort mantra herhalen dat er niets aan de hand is, maar toen ik gisterochtend met het gevoel of er messen in mijn keel zaten opstond, koortsig aanvoelde en ik in de badkamer stond te tollen op mijn benen leek het me toch beter om nog even te gaan liggen, waar het uiteindelijk tot me doordrong en ik het maar accepteerde: Ziek.

Er zijn mensen die zich er makkelijk bij neerleggen als ze ziek zijn, ik heb dat niet, ik kan het niet uitstaan, maar snap ook wel dat áls het dan zover is je beter naar je lichaam kan luisteren voor een sneller herstel. Ik ben gelukkig niet vaak ziek, dat merkte de dame van de Arbodienst waarbij ik me ziek moet melden ook op. Ze houden dat blijkbaar bij. Daarna mijn werk gebeld dat ik niet kwam, en verder heel veel geslapen. Ik denk een virusje opgelopen, maar gelukkig kan ik wel normaal eten en drinken. Wat koortsverlagende en keelverzachtende medicatie ingenomen, en ik meen te merken dat het al ietsje beter gaat, maar dat kan ook zijn omdat ik dat graag wil natuurlijk. Ik blijf nog maar even in de kantlijn staan en laag profiel houden.




1 opmerking:

  1. het begint inderdaad met keelpijn koorts en dan komt de klap.. doodmoe, hoesten, en geen slijm omhoog halen, dus een slijmoplosser nemen, ben inmiddels 2 weken onderweg waarvan 1 week echt thuis. en heel heel langzaam gaat het beter... maar ik ben nog niet helemaal genezen geloof ik

    BeantwoordenVerwijderen