zaterdag 28 november 2015

Subscriber Identity Module Only

Schichtig keek er wat tegenaan, en ik heb uiteindelijk besloten om het niet te doen; een nieuwe telefoon. Mijn tweejarig abonnement zat er op en ik zou eind november een nieuwe kunnen afsluiten en dan een nieuwe telefoon kunnen uitzoeken, maar ik dacht ik laat het gewoon zo, ik hou mijn telefoon en mijn maandkosten worden dan minder. Denk opnieuw.

Mijn factuur nádat mijn abonnement is afgelopen is €10,- duurder. Je moet dan een SIM Only abonnement afsluiten, om het inderdaad goedkoper te doen worden, in mijn geval scheelt dat €20,-. Kijk dan praten we, die heb ik dan ook meteen afgesloten. Nu heb ik dus een duurdere factuur (die van dat tientje meer) en tegelijkertijd loopt mijn goedkope abonnement ook. Wat ik begrepen heb is dat er volgende maand of de maand erna een verrekening plaats gaat vinden waarbij alles weer wordt rechtgetrokken, tenminste als ik het voor mijn begrippen ingewikkelde schemaatje goed begrijp.

Het voor mij als totale leek ingewikkelde factuur-na-wijziging-structuur.


Nou ja, ik vertrouw op T-Mobile dat ze dat allemaal keurig regelen, ik ben al bij hen sinds Dutchtone en ben via Orange dan nu T-Mobile klant. Mocht mijn telefoontje bezwijken kan ik alsnog een abonnement met telefoon afsluiten, dit kan sinds oktober dit jaar. Of ik koop een toestel en hou mijn SIM Only abonnement. Maar goed, die brug nemen we wel als het zover is. Ik hoop eigenlijk nog lang met mijn foontje te kunnen doen en ook eens voordelig uit te zijn qua telefoonkosten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten