maandag 7 december 2015

The Axten Whiteheads

Toen vrienden Letitia en David op 7 mei 1998 in het huwelijk traden zag ik ze voor het eerst, David's moeder Iris Axten en zijn zus Beverley Whitehead, ze waren uit David's geboorteland Engeland overgekomen voor de bruiloft. Tijdens het diner was de tafelschikking zo dat ik naast hen aan tafel kwam te zitten. We vervielen direct een een geanimeerd gesprek. In 2000 werden verloofde en ik mede door Letitia en David hun buren en toen moeder Iris op een gegeven moment overkwam met kleinkinderen Lizzy en Michael, de dochter en zoon van Beverley heb ik hen ook leren kennen.

Zeker eens per jaar kwam Iris over, meestal met Michael, maar toen hij wat ouder werd kwam Beverley in zijn plaats mee, en altijd popte ik even langs om ze gedag te zeggen en weer even bij te kletsen. Door Facebook hebben Beverley en ik nu eigenlijk het hele jaar contact met elkaar, maar als ze op familie bezoek in Nederland zijn ga ik altijd even een avondje op visite. En ze waren er nu weer, dus gisteravond heb ik ze gezien. Deze keer was Beverley's man Tony ook erbij, eindelijk na al die jaren kon ik voor het eerst met hem kennismaken. Ik begon al bijna te denken dat hij alleen maar een denkbeeldig iemand was. Het was leuk en gezellig om Beverley en Iris weer te zien en te spreken en om te weten dat Tony toch echt bestond.

Beverley & Tony

Iris




Geen opmerkingen:

Een reactie posten