woensdag 10 november 2021

Upgrade

Mijn Airfryer, u weet het nog, sinds begin vorige maand ben ik er de trotste eigenaar van. Maar ik behandelde de nieuwe aanwinst als was het een ordinaire frituurpan. Dat wil zeggen dat ik 'm in de gangkast op de onderste plank van het rekje aldaar had geplaatst om 'm daaruit op te diepen als ik 'm wilde gebruiken. Toen ik decennia geleden nog een frituurpan had, gebruikte ik die zeer sporadisch, enkel als ik frietjes, aardappelkroketjes of borrelhapjes wilde frituren, en dat was bijna nooit. Vandaar dat die pan dan ook ergens onderin een kast stond en dat ik 'm na verloop van tijd heb weggedaan, ze werden ook altijd wat vettig en schmutzig.

Ik merkte de afgelopen maand dat ik de Airfryer meermaals per week gebruikte en ik mijn lichaam in anatomisch zeer af te raden standen moest wringen ten einde de pan te bemachtigen. En nee, ik ben nu niet onmatig aan het snacken, maar zoals al eerder gemeld, kan de Airfryer ook gebruikt worden om broodjes in (af) te bakken, en dat doe ik nu in het weekend. Daarnaast is het apparaat uitermate geschikt om mijn vegetarische vleesvervangers in te bereiden als ook groentes. Dus besloot ik om 'm een upgrade te geven en de Airfryer een prominente en gebruiksklare plaats in de keuken te gunnen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten