vrijdag 28 augustus 2015

Toen en Nu: Linda de Mol

Ik ken een hele succesvolle vrouw die zegt een hekel te hebben aan Linda de Mol om reden dat 'ze alles heeft'. Ik kan daar nooit zoveel mee, ten eerste kan ik niks met jaloezie, ten tweede kent ze Linda niet persoonlijk, en ten derde lijkt Linda mij een hardwerkende vrouw die mede daarom ook succesvol is, net als de desbetreffende vrouw trouwens.

Linda de Mol behoeft geen introductie, ik geloof dat er avonden zijn dat het niet uitmaakt welk net je opzet, je ziet Linda. Ik ken en kijk niet alles van haar, maar ik heb o.a. erg genoten van "Gooische Vrouwen", en de film "Ellis In Glamourland" een Nederlandse film waar niemand minder dan Joan Collins ook in speelt. Geweldig vond ik Linda in "College Tour", hoe ze heel nuchter en met humor de vragen van de studenten beantwoordde. Verder zijn er de talloze quizzen in binnen en buitenland en haar meer dan succesvolle blad "LINDA.". Ik zag dat er volgende week een programma komt getiteld "Sophie In De Kreukels", waarin Sophie Hildebrand zich begeeft in de wereld van de cosmetische chirurgie en in de eerste aflevering zit Linda. En dat vind ik zo leuk aan haar, daar maakt ze in tegenstelling tot vele collega's, geen geheim van, dat hoorde ik haar in het preview-filmpje ook zeggen.

Linda hoort zo bij het Nederlandse televisielandschap dat je haast zou vergeten dat ze het ook al heel veel jaar doet. In 1985 begon ze als 21 jarige op Sky Channel met de "Eurochart Top 50" en de   "D.J. Kat Show". Van 1985 t/m 1989 presenteerde Linda maar liefst 12 verschillende programma's. waarvan 5 ook nog in een reeks. Sindsdien is ze niet meer weggeweest.

Linda is nu 51 jaar en heeft 8 jaar een relatie met muzikant Jeroen Rietbergen, uit een eerdere relatie met Sander Vahle heeft ze twee kinderen een zoon en een dochter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten